Hwad begär du Hierta lilla?


Hej Languster Klubben, idag vill jag bara att vi lyssnar till musiken där ovan. I dagens moderna samhälle har vi inte längre tid att lyssna på "riktig" musik som detta faktiskt är. Dagens elektriska musik är av inget värde. Endast när en riktig lyriker och vissångare som Lars Lucidor komponerar är det änglars toner.
Man brukar ofta säga att det var bättre förr, och det är sant. Men vafan! Jag ska inte vara så in i helvetes jävla bitter hela jävla tiden. Men en sak vill jag att ni skall bära med eder efter dagens inlägg;

"Det gångna är fan nice, men vafan nu är det också ju också rätt ball"
Perry Reinarsson i filmen Det här är Perrys liv och oliv 1982

/Herr Herrssons Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0